15 March 2011

luv u my ex-roomates!!!

salam semua..ok!hari ni memang terlebeh rajin dan tiba-tiba rasa macam banyak gila idea yang mencurah-curah dalam otak ni.ekceli, aku nak cite pasal roomates aku yang memang pling best la..kenangan bersamamu memang tak kan aku lupa..

ok2!straight to the point, aku kenalkan roomate aku yang paling tua.hehehe..name MCNA.umornya ialah 26...hahahha..kertu (tua) kan?
dan yang muda ckit dr mcna ialah ketul!!!!!eh..eh..silap plak. nma glamernya ialah K.ATOL.umornya 25. 
dan yang seterusnya ialah saodah ataupun lebih dikenali dgn SAED..saed ni sebaya je ngn aku.,.tp koya muda sb die lahir lmbt ckit dr aku..hehe..bdak ini memang sgt penangisan..sedih, gmbira, excited boleh mnyebabkan die menangis..hahha..xpenah aku jmpa orang mcm ni.
 mereka ini adalah roomates yg pling rapat dengan aku!!!aktiviti kami pada masa waktu terluang ialah bergosip!!dengan gosip, hbungan kami erat-erat gitu..hahaha..


meh aku tnjuk kat korang muka mereka satu-satu...

dis is mcna...die ni mcm ibu-ibu

yang ni plak k.atol..die plak bagaikan bapak-bapak aku..huhu

yg ni plak saed..yg ni gaya die mcm ank bgsu tp sbnrnya anak sulong..

tersangat suka la gmbr ni..heheh.. kredit to mcna sb edit..


dan pesanan buat korang, jangan sesekali lupakan ana tau.sayang dan rindu korang sangat-sangat.
mcna ngn kak atol, cptlah kawen.ana xsbr nak kawen jugak ni (gatai)..
nati ana balik bangi, kite hangout sbuh smpai ke malam ek?
luve luve luve

12 comments:

shanas said...

luv ex roomate saya gak!

Myiesha said...

sweet frens...

SyerAgh said...

comey2~ haha

Citarasa Rinduan said...

kak ayu tiba2 rindu kenangan semasa study di penang..
wah,,,,,roomate kak ayu dah ada anak 4, 5....hehehehe

d_tieah said...

Baiknye.. Rajin nak review pasal kawan ek.. Hahahaha..

Entry Terbaru 1 : Sudah Tertulis Dalam Al-Quran Tentang Musibah Di Jepun
Entry Terbaru 2 : Malaysia Selamat Dan Jangan Percaya SMS Kesan Radiasi

cik anna said...

knangan mse blaja memang manis kan??dah rndu sgt ngn diorg..tu pasal wat entry cmni

me:) si c0mel~ said...

ana!!i really2 like dis entry:)
sedih..huhuhu~
smoga ukhwah yg terbina antara kte akn kekal smp bile2 ok..
nti ade mse kte hangout lg k cam dlu..
tnggu mcna ade keta..
mcna sure salu dtg jmpe korg!syg korg ketat2:)
once we fren..forever we always be fren:)
mmmuuahhhh~~

cik anna said...

hukhuk...sdih la plop mcna kato gitu..cepat la bile keto..nati kite hangout smpai mntah tau!!!luv u darlim

~McNa~ said...

heee~ eleh ana oyak saed suke nanges..mcna wat ayat sket 2 pon dh sedih!haish!ana pon same je nga saed ok!hahahahha:P
yela bucuk~
nti kte jln2 k..
kte g jauh2!hahahah:P

nor saidah zakaria :) said...

ouh..begitu comel diriku..hahaha :D

cik anna said...

comel pebnde mcm tu???comot je..hahah..(k.atol, mcna yang ckp)hahha ;p

awinzazs said...

rndu sgt kt uols,,,huk3