17 March 2011

mood jiwang di malam hari

SUASANA
lagu impian kasih dimainkan, perut tiba-tiba rasa mcm masuk angin, 
memandang kanan dan kiri, tiba-tiba.......



..................
..............
..........
.......
.....
...
..
.



rindulaa....
dekat....dekat..
mmmm..



si DIA..
tiba-tiba rase bersalah sgt-sgt..
sebab degil, keras kepala..(ada ubat x nak bg kepala lembut ckit)haha..cittt!!
lari mood jiwang aku..
ok..i will try to jiwang balik..
ehem..ehem..
ni dia pengubat jantung hamba, 
tmpat hamba slalu marah-marah,
tempat tuk bergosip, 
tempat tuk membebel,
yang paling penting!!!
tempat tuk feeling-feeling cinta..
aishh!!!(tolom jgn muntah)hehe




konon2 candit...(cover gigi yer na)..


tgk!siap kene paksa amek gmbar lg ngn aku..ish..sory dear..(mata xpena nak pndg camera)

p/s: sila abaikan cakaran di dahi itu..hehe


part yg paling aku suka, dia pandai amek hati family aku..;)
p/s: tolong jaga hubungan kita baik-baik yer...saya pun same..pesan kat diri sndiri juga
dan maafkan saya sebab suka sgt membantah ckp awk..
biase la..awk juga yg kata sy degil..
xgitu???heheh..nite!!

7 comments:

budingyun said...

kirim salam kat bf :)

Citarasa Rinduan said...

assalamualaikum..
selamat malam dik..
hensemnya BF kamu..
anna pun sangat2 cantik...
sangat2 sesuai..
muka kamu ala2 adik beradik..
kak doakan kamu bertemu jodoh dgn dia yer...amin

cik anna said...

budingyun : insya'allah..nati sy smpaikan.

citarasa rinduan: wlaikumsalam kak..he2..xde la..kiteorg biase je..mcm org2 lain jugak..tima kasih kak doakan kami..moga2 termakbul.aminn..

::Budak Degil:: said...

oohh..samelah kite..rindu kat sidia jugak...hehe

cik anna said...

jom kite rindu merindu..heheh

SuNsHiNe said...

cetttt..ana jiwang karat..
hhehehehee...=)

cik anna said...

wow!!!!k.miza!!!!!!i like u!!!hahhaa