25 March 2011

nangis tengok org menari

salam..hye...

xnak cite lebih2..jom layan tarian yang penuh dgn emosi ni..fes time aku rase sebak bile tgk si Robert ni menari dgn pasangannya..mmg menyentuh perasaan...yp pntg, aku suka tgk program
So You Think You Can Dance!!!
(teringin nak blaja menari)




tarian ini mengisahkan tntg seorang anak yang menjadi tulang belakang bagi ibunya yang telah tua..
xslp aku laa..
kalau tgk judges bagi komen, lagi sedih..semua menangis..hukhuk..


4 comments:

cik rama-rama said...

sye pun suke tgk so u think u can dance....teringin nk bljr dance mcm ni juga...tp taw tarian tradisi jerr..

cik anna said...

heheh..kalau dance mcm ni mau tercabut kaki..hahaha..

Akhelaken said...

x nangis,tp mata kena ketumbit ada la.. hehe.kanak2 bwh umur xbley tgk ni kot, erk.. [jokes :P]

cik anna said...

hahahhak ...yang pegi tgk bnde lain tu knape...