18 March 2011

"saya join bloglist yuyu zulaikha"

salam dan selamat pagi semua..



cuba tengok banner kat atas tu?msti semua kenal si yuyu kecik molek ni kan?
sebenarnya, dari semalam lagi aku terpikir nak wat enrty pasal yuyu zulaikha ni...
tiba-tiba pagi ni, tengah aku blogwalking, ada sorang blogger ni buat entry pasal yuyu..
aku pun pergi la terjah ke blog beliau..
rupa-rupanya dia offer tuk join bloglist beliau..
mmg asyik-asyik kebetulan je kan..
bguslah yuyu ni..mcm tau-tau je aku nak wat entry pasal die..

ok..meh nak story saat-saat aku mengenalinya..

ok..dulu aku selalu je terserempak dgn yuyu ni..geng-geng aku mmg suka sgt kat yuyu ni sb die tersangat comel dan  stylo laa..
walaupun kat tmpat kiteorang hanya boleh pakai bju kurung je , tp die relax je..sempoi je..mmg aku selalu geram bila tgk yuyu ni..
comel!!!seyesly...
ok..pastu kan, rupa-rupanya yuyu ni satu kokurikulum ngn aku..
dan pada satu hari, kteorang ada satu karnival sukan anjuran bawah koko kami..
dan kebetulan juga, yuyu satu group ngn aku dalam acara boling padang..
hehehe..
orang yang bernama yuyu zulaikha ni sgt-sgtlah peramah tau..
aku ngn kawan aku ni asyik ckp dia comel je..hehe..
dan nak tau x?
group kiteorang menang..hahaha..
terror x?
nih gmbar group kteorang yg terror dalam bab2 membaling nih..




dan pada mlm tu, aku dan kawan aku pegi la bilik dia sebab nak bg hadiah yg kami kene share..
bila je dia bukak bilik..
mat aiiiii..awat la comel sgt budak nih...
pastu kiteorang borak-borak kejap..
pdhal kiteorang start tegur die masa join aktiviti koko tu je..
dan dia tersangatlah friendly dan kelakar..
memang keje die gelak je..

comel kan dia..kalau korang nak tau, aku xpenah tau bdak comel ni sbenarnya = sgt pames dlm dunia blogger.
aku tau dia ade blog pun sb kawan aku yg bgtau...
kesian kan aku nie...asyik delay je..

p/s buat yuyu: entry di atas mmg dtg dr hati sy..ikhlas..bukan bertujuan untuk membodek..hehhe..yuyu sudi jengok blog saya pun jadi la..hehe


No comments: