9 April 2011

benci diri sendiri

salam dunia maya...

stress!!stress!!stress yg teramat nih!!! 
terperap kat umah je,dah mcm katak bawah tempurung dah..huish..trus salahkan diri sndiri..sb x brani nak drive..kalau lah aku boleh bawak keta, msti semua bnda aku boleh wat sndiri..xyah nak bergantung kat org lain dah..mmg rasa down sgt..
aku mmg jnis mcm nie..xde keyakinan diri..xyakin ngn diri sndiri..huhu..
tu la pasal ramai yg pndg rndah kat aku..lembik sgt..yes!!!
aku mngaku..aku lembik..hukhuk..
sedey nye...

xpe la..
biarlah ape org nak kata pun..
pekakkan telinga dan keraskan hati je yg mampu..
xpun, kalau xtahan sgt, kite bako aje lesen ta*k tu..
dah..nok g tiok jap.





"mood agak tidak stabil", tarikh lesen dah nak expired dah, xtau nak g renew ke x..



4 comments:

☀ Izzaty Hedry☀ said...

sma la kita..;(

ada ja lesen keta ... tp dok bwak moto jgak... seyes tkot nk bwak keta y pnjang2 ney..;(

Nur Syahida said...

hii sama la kita...tapi yakin boleh cik anna!! cuba slow insyaAllah lama2 dah terbiasa drive

cik anna said...

izzati hedry- huhu..ade jugak org mcm saye ek?heheh..skuegnya awk pndai moto..

nur syahida- yeah!kite semua same..tu la..sy rase, insya'allah sy boleh..tp org pndang rndah sgt, trus down..T-T

park_an said...

blajar dgn adik bongsu tu..