25 April 2011

berbaloi- baloiii...

salam...

lame gile xupdate..hmpir smggu tuuuuuu..huhuh...bole buat book of record gitu..hehe..korang2!!!boleh x nak berlagak jakun??esok aku nak fly ke kl wit ma n abah, sb nya nak g amek budak hingusan kat upsi tu..nak suh die drive keta balik klntn?? xde mkne nye ma abah nak bg..nak g kl pun diorang x bagi..ini kan pula nak blik klntan..hahha..

ok..cerita di atas tidak ade kaitan dgn tajuk entry kali ni..ape yg aku mksudkan berbaloi-baloi tu apabila kita terbang dgn dgn air asia, mmg berbaloi-baloi beb!!..mmg murah weiii..kalah bas ngn train..tp kene booking awal laaa..cuba korang bayangkan..1 tiket bas dr kb ke kl hrganya dlm RM 41-RM45..tp dgn airasia dgn hanya RM 41 xslp aku..tp depends hari ape laa..see!!!murahkan??dah la cepat smpai plak tu..cuba bndingkan ngn bas...lmbat gile..huh!! ..ekceli aku xsuka naik bas sb aku xtahan sejuk..huhuhu..ces!!!!mntang2 skang ni dah ade keta,bas pun ko xpndg ye na....hahhaha..aku bkn berlagak..tp dah muak naik bas..hampir 3 taun ok?

so!!!korang???apa lagi!!!pegi booking terus tiket airasia kalau rase2 ade mrncang nak g jalan2 jauh..ok!!!hehe..doakan aku slmat smpai esok ye..




*bez jugak kalau jadi pegi sunway lagoon ngn mek wawa ketut busuk tuh!*


2 comments:

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

pewwww.balik dekat pon besh kan dapat naek kapal terbagggggggggg

cik anna said...

kalau dekat, jalan je la..hahaha;p