16 April 2011

menyampah tahap tenuk!!!

ok!!!xpasai2 mood menyampah dtg..yang ni mmg aku xsuka...
myampah ngn diri sndiri, myampah ngn org kat skeliling aku ni, dan yang paling myampah bila tgk fb..
hish!!!status yang amat mengade2 ok..
aku bukan nak kutuk, tp prngai udoh ni dtg sndiri..nak wat cne??
at least aku xstate kan sape2 right?
dan kepada yang diluar sane, kalau nak bermesra sgt ngn pakwe makwe ke,
xyah la nak wat status jiwang karat sgt..
baby, honey, meooww, darlim, cayam..
ape2 je la seangkatan dengannya..
yang xley bla, papa mama laaa..
nape xpggil atok nenek je..

aku bknnye jelez..tp rase cm nak mntah je..
aku pun ade pakwe gak...tp jgn lah nak tayang sgt..
belum kompem lagi kahwin kan?
msti korang kate aku xsdar diri kan?
ckp org yang lebih,padhal same je...
ok..redha jer..(hahha)

pastu satu lagi..
plez lah..ayat tu jgn la nak eja mcm org xblaja bm ok..
pastu nak kutuk2 org mcm ni, mcm tu
eh..tiba2 aku terasa plak...hahha
aku kutuk kuis xpe ye..tu kutukan mmbina..hahha..
dan buat diri sndiri..
aku pun menyampah sgt ngn ko naaa...
bile nak kurus hah???
makan xla bnyak pun, tp xkurus2!!!
huh!!!menyampah..
kang aku melantak betul2 kang,
xpasai2 msk the biggest loser plak nati..
waaaaaaaaaa!!!!tolonglahhh!!!!!!
dah la...nak g mtk tolong ngan Dia jap..
adios..salam..


mcm ni ke rupa menyampah???



6 comments:

aleen aiden said...

ha3,kan?tryla panggil atuk nenek plak baru nampak rare.alin phm alin phm..memang kt fb status camtu byk.hu3

MangkOk cHenTa ♂ said...

hahahaa......ye..penah rase saat2 mcm ni jugak.. =)

patem said...

baby, i love you. muahhhh2 ! hahaha

cik anna said...

tau xpe..nsib baik ade alin..boleh paham..haahah

cik anna said...

menyampah kan??

cik anna said...

patem- oh darlim bucuk2 bau ketiak..i cayam u jugak mama..hahhaa..;p