8 April 2011

mood hilang ntah ke mana..tolom pggil blik, plezZz...

juz want to say here, dat i have no mood tonight...
rase cm nak nangis, rase cm x tenang, nak meraung, nak bercakap mcm dok kat ostel tnpa brenti, tp xde org nak temankan...kesian kan?mcm2 la rase nye...rase nak mkn pizza n mc d pun ade jugak..huhuhu...
mgkin aku rndu kat kawan2 kot..
hish!!!
kalau lah diorang bace, msti melambung smpai ke langit dibuatnye...
dok kat umah ni, bknlah xbez..cuma, xde org nak layan kerenah aku ni..huhu..ngade2 sgt...
nsib baik ade blog..tp xsemua boleh cite..
heheheh..dah la..baik tido..
sblum tu, nak g nangis jap..waaAAaaaa!!!
sokseksoksek..
hingus kuar jap..; p



2 comments:

GemukCantik said...

haipp, what happened? btw semoga tenang selalu, bila rasa something wrong tuh try buka quran ke, syok gak baca terjemahannya. hehe. takmo nangis eh, x cantik auuwww

cik anna said...

GC-hahha..sy pun xtau knape..biase ler..pmpuan...hormon tgah x stabil..hikhik..tq 4 ur advise...muahhhh!!