1 May 2011

orang lain kawen, aku yg nervous???

salam...

hahaha..skang ni, memang musim kawen kan???kawan2 aku pun makin ramai yg melangkah ke alam itu...aku sbgai kawan juz tmpang gembira..hahaha..msti debar kan???aku penah mmpi kawen...(snding je ek, jgn pikir bkn2) tp debarnye mcm nak kawen betul...padahal mimpi je...over kan???

skang ni, aku xsbar sgt nak tgk family n kawan2 aku kawen..pastu nak amek gmbar kumpul bnyak2..nati boleh wat kenangan..huhuh...tngah bulan 5 nati, ade sorang kawan aku kat kedah nak kawen..tp xtau la dpt pegi ke x?? mtk2 la boleh pegi...ea...beznyee....
ekceli dah xde idea nak update pasal ape...
k .laaa..tataaaa...


yg ni kawan aku mase skul rndah..dah nak bersalin dah pun..huhu


yg ni k.mua..baru je kahwin ok???xsgka die yg kawen dulu dr kalangan kiteorang..hehe


ini ida..die la yg nak kawen tngah bulan 5 nati..ni gmbar tunang..;)


aku tumpang gembira ye kawan2 semua...dah jadi bini org tu, jaga rumahtangga elok2..ok???




2 comments:

Rozuan Ismail said...

tuan blog bila lagi?

calon dah ada.

cik anna said...

huishhh!!!lambat lagi kot..

tggu keje dulu baru boleh pikir..hehe