9 May 2011

selamat tggal rumah ku...

salam...

hari ni, aku bangun awal sgt..kol 5.30 pagi....hmmmmmm...awalkan??ye la..msti la kne bngun awal sb nak tolong ma msk..heheh...menu yg nak msk simple je..sotong msk merah ngn ayam goreng...ma ni mmg cermat orgnye..jrg skali lah nak beli mknan yg dah siap kalau nak jalan jauh ni..msti ada bekalnye..yelaa..jimat lah sikit..

skang ni, aku sorang2 kat umah dan smbil tu tngah goreng ayam..ma, abah, adik pegi kebun jap..kutip getah..heheh...so, aku diwasiatkan ma untuk kemas ape yg ptut...dlm kol 9 nanti, bertolak la ke kl...msti keje aku tido je dlm keta..hahaha..

hukhukhuk..sayu plak tetiba..ye la...lebih 2 bulan aku dok umah, tiba2 nak kene tggalkan umah..mne x sayu nye..tp demi masa dpn, kene la berkorban sikit..hmmmm..biarlah...mls la nak pikir..

ok la..ayam dah nak hangit dah...doakan aku slamt smpai yer...bye..assalamualaikum....


No comments: