31 July 2011

happy RAMADHAN..





ASSALAMUALAIKUM...
alhamdulillah...syukur ke hadrat Illahi aku masih lagi berkesempatan menikmati Ramadhan kali ini..hari ni adalah hari first kami sbg umat Islam menjalani ibadat puasa yang penuh bermakna ini..hari first berpuasa, aku sahur kat umah abang kat serdang... kami bertiga adik beradik sahur same gitu..kira kami lagi bertuah dr ma abah yg kat umah tu yg terpaksa berpuasa ber2..tetiba rase kesian plak..msti diorang sunyi sgt kan kami adik beradik xde kat umah mase bulan bahagia mcm ni..tp xe..lagi 2 mggu, diorang dtg berpuasa kat sini..wlaupun xlame, tp kesah la asal diorang dtg.. ye la.. aku pun xley balik kot mse bulan puasa ni..
sb nati dah nak final pas raye..so stiap kls yg ade tu, mmg pntg laa..so, mmg blh dikatakan hampir sebulan jugaklah aku puasa kat sini.. huhuhu..sedih...T-T...k la...aku harapkan kite sumua dpt jalani ibadah puasa ni
dgn sempurna dan mendapat keberkatan dariNya..amin...insya'allah... k. la.. da.. assalamualaikum



2 comments:

Haneem_Hanim said...

eh eh eh....cantek ye gambar..spe amek ye??haha

cik anna said...

mmg ko amek...tp yg dicapture tu sape???hahhaa..;p