10 August 2011

aku ketika berduka

salam...
nak senyum n gelak banyak2 malam nie bole??? pastu wat muka xley bla mcm gmbar kat bawah nie...entry kali ni mmg mengada2... eh... rase nye bukan kali ni je... berkali-kali dah pun ngengadanya..huurrmmmmm...sedih la..xnak pikir...tp kene pikir jugak...
xpe lah...mgkin ni lah yg aku perlu ambik dan sematkan kat sanubari ni..dan jadikan ia sebagai pengajaran dan juga peringatan pada masa hadapan....



harus ke tampal muka sndiri sebesar-besar alam???

*hanya aku dan Dia saje yg paham* maaf di atas kecelaruan bahasa dan pembinaan ayat...



2 comments:

Kamil Kahar said...

hehe...kelakar la care cik anna lepaskan perasaan...agak besar alam gak r gmbr nieh...penuh 1 skrin laptop...hehe...

neway...alwiz hepi... :)

cik anna said...

hahahhaa...saje nak tepek muka sndiri yg xbrape nak sedar diri ni...hehe....tq sudi lagi sggah kat blog yg slalu bersawang ni...