20 August 2011

berbuka~~~

assalamualaikum u olls sekalian...haih!!! makin rajin plak aku menghupdate blog ni ye... mengigau ke ape?? actually, nak story mory nih sikit...ptg tadi aku, aku ngn si busuk dijemput berbuka kat rumah kawan die kat serdang.. so untuk tidak memusnahkan harapan beliau dan isterinye, aku dgn rela hati bersetuju demi menjaga hubungan silatulrahim antara kami... cewah!!hahha...lupa plak nak bgtau yg kwn si busuk ni dah beristeri dan baru je dpt anak sorang...siyesly bile tgk diorang anak branak membuatkan aku bergelora untuk berkahwin... hahhaha.. gile gatai kan??

ofkos muka aku first...;p

then baru la kami ber2...huhuhu...gile serabai!!

dan haruslah ade gambar die  sekadar menjaga hati...hahahha


kiteorang kuar dari bangi dlm pukul 5.30 pastu singgah beli kuih kat bazar pkns bangi jap then terus ke rumah beliau.. kitorang smpai dlm kol 6.45... so, aku bajet diorang dah siap msk la tapi sebaliknye terjadi... hahaha.. kalut ribut  diorang kat dapo menyiapkan mknan berbuka tuk kami...sungguh terharu... lain kali nak dtg lagi ye!!! hahaha..pastu sampai je, aku trus dukung anak beliau yg berusia 3 bulan....mmmmm...mmg aku cubit2 la..geram kot( ade sumber yg xsah di situ yer ;p ).. pastu aku tggalkan si baby ni kat si busuk ni yg tgah syok main fb... hish!!mmg muka x malu betul. pegi umah org pun smpat 0n9... so aku pegi la tolong mane yang ptut..

aku masuk dapo tnye mane yg patut buat, pastu cari modal nak borak2... hahaha.. nsib baik lah si isteri die ni umur stahun lagi muda drpd aku... so boleh lah berlagak cm kakak cikit...hahaha.. pastu, tgah2 aku tolong ni, si isteri ni nak g mandikan si baby ni... sedangkan satu lagi menu belum siap iaitu menu kegemaran aku... kailan ikan masing... so dgn muka x malu, aku tawarkan diri nak masak sayur tu... hahahha.. mmg aku buat cm umah sndiri la... hohohoo.. padahal dlm hati, debar kot.. kot2 la nanti xsdp ke??? hahaha... 

alhamdulillah...semuanye berjalan lancar... yg pnting perut aku pun kenyang..hahahaha...mmg dasar makan bnyak cmtu la...hmmmmm...TRAGIS x cite aku? xkan?? mcm xde motif pun ade jugak...;p... xpe lah...saje je nak manmbahkan entry kat dlm blog ni...hahahha... alasan yang mmg xboley bla... ok la.!!!bye dulu la yer... nak sahur plak nanti.... assalamualaikum...




1 comment:

Haneem_Hanim said...

tragis sunggoh entry kali ini....OMG.....hahaha