31 December 2011

aZaM 2012.....




salam.. ceit!! ade ke mula2 entry dah tepek gambar sendiri.. hhmmm.. x abeh2 ngn syok sendiri yer naa..


xpe... biarkan.. sebenarnye nak cite bende ni jer.. tadi kan, saya drive ketaa.. DRIVE okey!!!! hahah.. so saya bgga sangat.. bagi orang lain, maybe bnde tu x penting sgt sebab majoriti pndai bawak keta, kecuali yang minoriti pulak, yang jenis mcm aku.. eh2..bkn la x reti.. tapi x confident. ade je lesen.. tapi tu lah.. xnak praktik.. so bile dah lame x bawak, mulalah seram sejuk kaki tangan segala bagai.. huhuhu.. dan tadi, dengan bimbingan adek kesayanganku, saya dpt lah bawak keta smpai kat rumah.. huhhu..



stereng tu bukti ye.. time ni berhenti jap beli air kelapa...heheh

dan insya'allah, memandangkan skang ni semua orang dok update sal azam baru kat fb, saya pun nak buat azam baru jugak. antaranya seperti berikut:


1---> nak dpt dean list every sem.. insya'allah.. dan kalau boleh, biarlah ilmu yg masuk tu, melekat je kat hati n otak ni.. bukan stakat nak dpt dean list je..

2---> nak jadi student yang active.. dan kalau boleh, nak panjat gunung kat Malaysia ni.. huhu

3---> nak invest dlm asb sampai 3000 sudah..heheh.. kumpul duit nak beli keta..

4---> nak drive keta smpai kb mall sudah.. hahaha...

5---> teringin nak buat bisness sendiri.. insya'allah akan try..

6---> kuruskan badan n pipi yang semakin membulat nih..

7---> menjadi orang yang lebih matang..

dan yang lebih utama, mestilah saya nak jadi anak yang solehah kepada mama n abah saya.. aminkan ye korang.. aminnn... daaa 2011 dan ahlan wasahlan 2012!!!!



*buat font besar  dlm entry kali ini adalah salah satu azam 2012* hahah.. biols!!!





2 comments:

Rozuan Ismail said...

selamat tahun baru cik anna

anna said...

selamat tahun baru juga tuk kamu..;)